Melodifestivalen final

Ikväll är det Melodifestivalen finalen! Kulkul! Ska se det hemma hos familjen. Jag är en sån person som måste ha det tyst kring mig när jag tittar på ett sådant program. Ingen får prata mitt i låtarna och egentligen inte genom hela programmet. Då är allt förstört. Det går inte så bra för dem hemma. Men jag har bestämt mig för att de får bli lite som det blir. Jag kommer titta om på finalen flera gånger om senare så det är lite lugnt ändå.. tror jag.
Mina favoriter är Loreen, Molly Sandén, Dead by April, Lisa Miskovsky och David Lindgren. Mest David för det är en sån grymt bra låt! Den fastnade ända sen jag såg hörde den i Göteborg. Wow!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0