Är så glad!

Jag är så glad idag. Fick reda på flashomtentan idag och jag är godkänd!! Tentan var inte riktigt godkänd utan det var  riktigt nära, men eftersom det gick så bra på första delen på flashtentan och projektarbetet så är jag nu godkänd!
Har hela tiden vart inställd på att jag skulle få göra en till omtenta för jag var inte nöjd med det jag fick fram. Inget fungerade, men jag lämnade kvar koderna så att det förhoppningsvis hjälpte till. Det verkade det göra också!
Ska nog ta reda på vad som behövdes mer för att allt skulle fungera på fredag. Han tyckte det var lite synd att det inte fungerade.

Snart är det föreläsning via datorn. Fram till 4. Sen blir det nog grupparbete via Skype. Har inte använt det så mycket, utan bara genom skolan. Bra att kommunicera med. Om inte det tar allt för långt tid så måste jag städa av lite. Det behövs. Lite musik från Spotify i TVn och sen köra igång allt.
Bra att göra sånt när man är på bra humör!

TJOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0